
Q&A Zwembad
Algemene noot
In deze Q&A vind je de meest gestelde vragen en antwoorden i.v.m. de sluiting van onze zwembaden vanaf 15 december 2020.
Q&A Algemeen
Q: Is het zwembad open?
A: Nee, het zwembad is helaas gesloten tot en met 9 februari 2021.
Q: Wat betekent deze sluiting door overmacht voor mijn bezoekenkaart?
A: De geldigheid van de bezoekenkaart wordt verlengd met de periode dat de locatie gesloten is.
Q: Wat betekent deze sluiting door overmacht voor mijn abonnement?
A: Het abonnement wordt bevroren voor de periode dat de locatie gesloten is.
Q: Wat gebeurt er met de automatische incasso?
A: De maand januari wordt niet geïncasseerd.
Q: Ik heb een reservering geplaatst en online betaald, wat gebeurt hiermee?
A: We nemen hierover z.s.m. contact met je op.
Q&A Zwemles
Q: Wat betekent dit voor de lessenkaart/het abonnement?
A: Voor de gemiste lessen/periode door overmacht wordt de zwemkaart verlengd.
Q: Wat gebeurt er met de automatische incasso?
A: De maand januari wordt niet geïncasseerd.
Q: Zijn de gemiste lessen in te halen?
A: Dit bekijken we op het moment dat onze locatie weer open kan, je ontvangt hiervoor apart bericht.
Q: Wordt het proefzwemmen en/of diplomazwemmen op een ander moment ingehaald?
A: We gaan de jaarplanning bijstellen, hierover ontvang je later meer informatie.